06.05.2012

Preturile Produselor Handmade



Se tot discuta despre preturile produselor handmade peste tot. Ba ca ar fi prea mici, ba ca la unele ar fi prea mari. Poate ca exista cu adevarat persoane ce nu isi apreciaza munca la adevarata ei valoare. Este si dificil ca Artizan sau ca Artist plastic sa ai un profit mare din lucrarile tale si de aceea esti nevoit sa mai lasi din preturi.

Am realizat acest post despre preturi pentru ca voi, in calitate de clienti si de potentiali clienti sa va faceti o idee reala asupra produselor pe care le lucrez eu. Eu nu am de gand sa imi subapreciez munca si sa las la pret din greu acolo unde nu este cazul doar doar se va vinde ceva. Un om, daca isi doreste cu adevarat ceva, va face tot ce ii sta in putinta sa il obtina? Eu asa sper.

Preturile mele reflecta toata munca produsului respectiv si anume: materialele si timpul efectiv de realizare. Prin produsele pe care le realizez incerc sa acopar diverse nise, de la persoane care doresc bijuterii simple, pana la acele doamne si domnisoare ce doresc ceva mai complicat. Nu poti compara o pereche de cercei pe care ai realizat-o in 10 minute cu una la care ai muncit 6 ore. De aceea, in magazinul meu veti gasi accesorii pentru toate buzunarele :)

Acelasi lucru este valabil si la cutiile si casetele de bijuterii. Pentru a realiza o caseta de bijuterii este nevoie de cateva zile datorita unor procese prin care trece acea cutie. Nu renunt niciodata la anumiti pasi, nu sar peste ceva si nici nu incerc sa grabesc realizarea acesteia.


Voi realiza pe viitor diverse articole despre materialele pe care le folosesc si despre cum sunt create anumite produse. Aceste informatii vor fi explicate pentru interesul clientilor si nu voi realiza tutoriale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu