06.05.2012

Avantajele cumparaturilor online: Crafty.ro




Multi dintre noi suntem un pic sceptici daca dorim sa achizitionam ceva online, orice ar fi ele. Intradevar, cand vine vorba de produse electrocasnice si fragile uneori algem sa mergem sa le cumparam direct din magazin pentru a evita situatiile neplacute.

Eu personal prefer magazinele online, cu exceptia celor alimentare de tip hypermarket. N-am lucrat niciodata in vanzari directe, nu stiu care este protocolul vanzatorilor dar urasc sa merg la cumparaturi din cauza acestora. Stiu ca acestia trebuie sa fie amabili, zambitori dar cred ca pot face acest lucru si daca nu imi sar aproape in cap in momentul in care intru intr-un magazin de haine. Nici nu apuc sa intru bine intr-un magazin si sa disting raionul de femei de cel de barbati ca sa stiu in ce directie sa ma indrept ca ma trezesc cu o domnisoara in fata mea cu un zambet larg pe fata ei si ma intreaba cu ce ma poate ajuta.

Nu stiu cine a inventat genul acesta de politica dar cel putin in privinta mea nu ma face decat sa fug cat mai repede din magazinul respectiv. Cand ma duc la cumparaturi imi place sa fiu lasata in pace mai ales cand e vorba de haine. Daca am o intrebare sau am nevoie de ajutor, stiu si singura sa il cer.

Acelasi lucru este valabil si in alte magazine cum sunt cele de accesorii si bijuterii. Daca Doamne fereste ai nevoie de un amarat de elastic de par sau vreun anumit tip de clama si trebuie sa te deplasezi pana la un asemenea magazin, ai parte de acelasi tratament. Daca mi-ar oferi niste informatii pe care nu le am deja in fata ochilor nu m-ar deranja.

Si astfel am ajuns si la ideea principala a acestui articol: comertul online. De fiecare data cand am avut nevoie sa cumpar un cadou pentru cineva am apelat la Artizanii handmade.  Puteti face si voi acelasi lucru folosind siteul Crafty.ro

Artizanii handmade au un renume in comunitate si sunt persoane serioase, nu isi permit sa isi pateze reputatia. De aceea toata aceasta teama fata de cumparaturile online ar trebui eliminata cand vine vorba de Crafty. Ca si cumparatori aveti numeroase avantaje: scapati de aglomeratia din magazine, uneori insuportabila, veti la dispozitie orice perioada din zi sa “rasfoiti’ paginile de produse si sa va opriti asupra celor ce va intereseaza, contactati doar vanzatorii ce v-au atras atentia si va intereseaza, fara sa fiti stresati si de ceilalti, veti gasi produse de calitate iar o parte din ele chiar unicat. Nu conteaza ca un produs se afla in alt oras, acestea sunt impachetate mereu cu grija si sosesc intr-o stare foare buna.

In plus, daca aveti orice tip de nelamurire legata de un anumit produs, nu ezitati niciodata sa intrebati.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu