06.05.2012

Blog Mutat



Ne-am mutat blogul!
Adica aici, inapoi la adresa noastra initiala si cat de curand domeniul www.madascraftings.ro va avea gazduit acest blog.

Explicatia este simpla pentru cine se intreaba: ca site oficial voi ramane doar cu acesta intrucat design-urile pe care le am la dispozitie sunt mult mai apropiate de ideea de handmade decat ceea ce aveam pana acum. Veti gasi linkuri catre produsele din magazine iar postarile vor avea mult mai multe detalii pentru prezentarea produselor.

O alta problema o reprezinta timpul liber, redus aproape in totalitate de licenta de 70 pagini ce trebuie predata in iunie si de sesiunea care ma bantuie in aceste saptamani ca o fantoma obosita. Dar eu nu doresc sa iau o pauza de la handmade deoarece ma relaxeaza si prefer ca in miez de noapte, printre carti rasfoite sa iau o pauza si sa mai pictez o margica.

Apoi, am facut si o reevaluare a produselor, am schimbat preturile sii am tot lucrat la produse noi. Prin urmare doresc sa am totul organizat pe site la vederea tuturor asa ca blogul ramane la indemana oricui doreste sa il citeasca.

Blogul va fi si blogul meu personal, locul unde o sa public orice imi trece prin cap din ce vad in jurul meu, din ceea ce traiesc. Nu de alta dar din iulie incepe un nou capitol din viata mea, acela in calitate si de psiholog, nu doar de artizan handmade si presimt ca voi avea multe de povestit :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu