04.10.2011

Despre serviciile oferite de Posta Romana

Calitatea serviciilor oferite de Posta Romana lasa de dorit din ce in ce mai mult.
Nu stiu exact ce experiente au mai avut si altii, dar eu personal m-am saturat de cate mi s-au intamplat in ultima vreme.

Am scris articolul acesta pentru ca ar trebui sa stiti si voi, cei care trebuie sau urmeaza sa primeasca de la mine ceva prin posta. Eu nu am prostul obicei sa pun coletele mai tarziu fara sa anunt. Ciudat este ca Posta Romana incepe sa ma incurce din ce in ce mai mult insa din pacate este cel mai ieftin si comod mod de a expedia  ceva catre alte orase din tara.

Spre fericirea mea, fetele de la ghiseul de la oficiul meu postal sunt foarte amabile si dragute. Ceva atipic pentru un functionar de la posta. Poate mai sunt si prin tara astfel de exemple, insa de cele mai multe ori, fie am auzit diverse povesti cu angajate irascibile fie am fost si eu martora la unele dintre acestea.

Acum doua luni am facut o comanda de la o fata din Sibiu intrucat aveam nevoie de niste materiale. Mi-a spus ca a pus coletul iar eu tot asteptam. Si asteptam si asteptam. Sun la posta, fetele habar nu aveau ceva, nu primisera nimic. Am contactat-o sa ii spun ca nu am primit niciun aviz, a facut investigatii, a descoperit ca respectivul colet era pierdut prin gara din Sibiu, probabil calcat de o masina. Spre fericirea ei si-a recuperat de 3 ori suma pentru ca asigurase coletul iar pentru mine mai avea materiale si a trimis altul. Al doilea a ajuns cu bine.

Acum stau si ma intreb, ok ea si-a primit banii inapoi plus despagubire. Daca nu mai avea materiale pentru un al doilea colet? Nu ramaneam eu cu buza umflata si cu imposibilitatea de a gasi in alta parte ceea ce aveam nevoie? Si asta datorita faptului ca Posta Romana nu are grija de coletele expediate.

Dupa acest incident am inceput sa fac schimb  de servetele cu cine era interesat. Am trimis mai multe plicuri intr-o zi iar unul dintre ele trebuia sa ajunga in Arad. Trebuia. Puteti sa ghiciti? Nu a ajuns. Si era un plic doar cu niste servetele. Am trimis altul, sub forma de colet. Bine ca ala a ajuns macar.

Alta chestie ce ma enerveaza e ca se intarzie expedierea coletelor. Eu il depun azi ei il trimit poimaine.

Ultima bomba din seara asta: am trimis niste cercei cu ramburs. Am asteptat si tot asteptat iar. Nu am mai primit nimic inapoi, nici bani nici aviz de returr. Mi-am zis clar, iar au pierdut astia un colet. Ii trimit un mesaj persoanei la care trebuia sa ajunga coletul, intreb de el si imi spune ca i-a primit si ca...i-au sosit acasa din senin niste bani si nu stia de unde. Adica ea a primit avizul, s-a dus, a platit, a ridicat si coletul si dupa cateva zile fie a venit postarita acasa cu banii fie a primit o hartie sa se duca sa ridice niste bani.

Daca nu mi-as pierde atata timp completand formulare la ghiseu m-ar amuza situatia asta.

Deci dragii mei, daca vi se intampla sa NU ajunga avizul in 10-14 zile dati-mi repede de stire. Daca vine cu intarziere ... nu ne ramane decat sa ne dam ochii peste cap din cauza lor

1 comentarii:

D&D spunea...

Mada, ai foarte mare dreptate am patit deja de prea multe ori sa nu primesc sau sa nu primeasca altii niste amarate de plicuri cu servetele, nu-ti spun ca odata am gasit unul in cutia postala desfacut!!! Dar macar a vazut ca nu e ceva interesant si l-am gasit. Pacat ca in loc sa progresam, tot inapoi mergem:(.

Trimiteți un comentariu