16.09.2011

De ce handmade?

Handmade nu inseamna doar bijuterii.

Da, sunt mandra ca port chestii handmade/lucrate manual/facute de mana etc. Oricare ar fi termenul, totul se rezuma la acelasi lucru: niste produse lucrate cu drag de cineva.

Probabil ne aflam in perioada in care multi alearga dupa lucruri ieftine. Eu am trecut peste. Oricat de tentant si oricat de frumoase sunt multe lucruri incredibil de ieftine, chiar si intr-un oras atat de mare precum Bucuresti, imi este aproape imposibil sa nu dau peste cineva cu aceleasi haine ca si mine.

Prin urmare am decis sa imi cumpar diverse articole de imbracaminte handmade. Si in afara de acest motiv, pur si simplu exista persoane talentate, ce pot confectiona lucrusoare extraordinare. Au fost lucruri pe care am pus ochii din prima clipa si le-am luat. Mi s-a intamplat sa imi sufle cineva o rochie de sub nas, sa trimita comanda cu cateva minute inaintea mea.

Teapa. Insa iata ce mi-am luat pana acum.

- Doua rochite confectionate de anitabdesign de pe Breslo.ro Amandoua sunt unicat








Tot de la Anita mi-am cumparat si un soi de vesta, dar care nu este unicat. Sincer nici nu ma deranjeaza pentru ca este exact genul acela de vesta pe care o poti aranja pe tine cum vrei tu. Si daca o port mai multe zile la rand, ca si aspect, in fiecare zi as arata altfel. Am nevoie doar de multa imaginatie. Vesta arata cam asa:



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu