29.05.2012

Colectie Noua: Esarfe

Mi-am tot propus ca "dupa licenta" sa imi extind magazinul prin diversitate, sa aduc obiecte noi pe care nu le-am mai avut pana acum si sa ma apuc sa le decorez in fel si chip.
Ei bine acest "dupa licenta" mi se pare mult prea indepartat pentru handmade (o luna) si mult prea aproape pentru examenul in sine insa nu pot invata incontinuu, de aceea o mica relaxare cu handmade din cand in cand cred ca merita.

Prin urmare primele pe lista mea de produse noi vor fi esarfele. 
Prima esarfa este realizata 100%  din poliester pe o nuanta de rosu corai.
Lungimea este de aproximativ 180 cm si poate fi purtata doar la gat deoarece este destul de lunga.
Este decorata cu margele din lemn pictate manual cu model cu trandafiri si crapaturi antichizate de nuanta cuprului. Margelele sunt tratate cu lac pe baza de rasini alchidice pentru a fi rezistente la apa.

Sfatul meu: Esarfa se spala doar manual pentru evitarea distrugerii margelelor.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu